POSZUKUJEMY PRACOWNIKÓW!

Jesteśmy młodą firmą działającą w branży zarządzania najmem. Zajmujemy się kompleksową obsługą mieszkań i domów przeznaczonych na wynajem – od przygotowania do wynajmu obejmującego zaplanowanie i nadzór nad remontem, przygotowanie aranżacji wnętrz, dobór wyposażenia, po pełną opiekę nad mieszkaniem, poszukiwanie najemców, obsługę awarii itp.

 

Naszym celem jest zbudowanie zaangażowanego zespołu, dla którego znaczenie ma atmosfera pracy
i który podziela naszą pasję do nieruchomości.

W związku z rozwojem firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko

Młodszy specjalista ds. najmu

Nr ref.: MSN-LN
Miejsce pracy: Warszawa

Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będą:

  • wykonywanie czynności związanych z wynajmem mieszkań i pokoi (m.in. publikacja ogłoszeń, prezentacja mieszkań zainteresowanym, zawieranie umów)

  • cykliczna kontrola wynajętych mieszkań

  • bezpośredni kontakt e-mailowy i telefoniczny z najemcami i właścicielami mieszkań

  • kontakt ze spółdzielniami i urzędami

  • wyszukiwanie i analiza inwestycji

  • przygotowanie lokalu do wynajmu (m.in. aranżacja, wykonanie zdjęć, przygotowanie niezbędnych dokumentów formalnych)

  • kontakt z podwykonawcami/ serwisantami

  • nadzór nad naprawami/ usuwaniem awarii

  • prowadzenie rozliczeń finansowych obsługiwanych lokali

  • realizacja zadań administracyjno-biurowych

Czego oczekujemy od Ciebie:

  • masz wykształcenie średnie lub jesteś w trakcie studiów

  • mile widziani studenci kierunków pokrewnych z branżą nieruchomości lub zarządzania

  • korzystasz z Worda, Excela, e-maila i aplikacji internetowych, a obsługa ich nie budzi Twojego przerażenia 🙂

  • język polski nie jest Ci obcy, znasz konstrukcję zdań, a napisanie pisma do klienta byłoby rzeczą lekką, łatwą i przyjemną 🙂

  • dobrze organizujesz swoją pracę

  • cechuje Cię punktualność, komunikatywność i asertywność

  • cechuje Cię rzetelność i pełne zaangażowanie przy wykonywaniu obowiązków

  • masz ochotę się uczyć

  • nie boisz się wyzwań i samodzielnego rozwiązywania problemów, na jakie natrafisz

  • doświadczenie w zarządzaniu najmem lub pośrednictwie w obrocie nieruchomości może być Twoim dodatkowym atutem

  • mile widziane (ale nie obowiązkowe) posiadanie prawa jazdy kat. B oraz własnego samochodu

Oferujemy Tobie:

  • możliwość nabycia doświadczenia w młodej, rozwijającej się firmie

  • możliwość nauki i rozwoju w nieruchomościach

  • możliwość podjęcia stałej współpracy

  • formę zatrudnienia dopasowaną do Twoich oczekiwań

  • możliwość elastycznego ustalenia godzin pracy

  • rozliczenie kosztów związanych z wykorzystaniem własnego samochodu

  • szkolenia wewnętrzne

  • udział w tworzeniu młodego, dynamicznego zespołu 🙂

Jak przebiega u nas proces rekrutacji?

0
Wypełniasz formularz aplikacyjny (10 min)
0
Wysyłasz do nas CV (mailowo)
0
Spotykamy się (tylko z wybranymi kandydatami)
0
Otrzymujesz od nas ofertę
Wypełnij formularz aplikacyjny na to stanowisko

Nie zapomnij wypełnić formularza zgłoszeniowego, zaś przesyłając do nas swoje CV, zamieść w nim klauzulę o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz.U. nr 133, poz.883 z późn. zmianami).” podając w tytule maila nazwę stanowiska i nr ref. Zastrzegamy sobie prawo do przedstawienia również oferty na inne stanowisko niż w ogłoszeniu.

Kontakt w sprawie rekrutacji: